مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:152021-01-19سياسي

گرایش ایرانیان زیر 15 سال به جراحی زیبایی/ جراحان غیرقانونی ردیابی نمی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شیخی مبارکه، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه صبح و گفتگو با بیان اینکه گرایش به جراحی های زیبایی عوامل بسیار زیادی دارد، - سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس و رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در رابطه با گرایش افراد زیر 15 سال به جراحی زیبایی و عوامل و آسیب های آن اظهارنظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شیخی مبارکه، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه صبح و گفتگو با بیان اینکه گرایش به جراحی های زیبایی عوامل بسیار زیادی دارد، گفت: مهم ترین این عوامل در جامعه رقابت، عدم اعتماد به نفس و تبلیغات رسانه های جمعی است.

وی درباره گرایش افراد زیر 15 سال در ایران به جراحی های زیبایی اظهار کرد: عمل جراحی زیبایی در بسیاری کشور ها حتی در سنین بالاتر هم به این سادگی نیست و افراد قبل از رفتن به زیر تیغ جراحی باید مشورت و اجازه روانپزشکان و روانشناسان را داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، سیاست گذاری در حوزه جراحی زیبایی را ضروری خواند و گفت: درست است که ما جراحان زبردست و متخصصی در کشور داریم که عمل های جراحی زیبایی موفقیت آمیزی دارند، اما این نباید دلیلی باشد که هر شخص بیمار خودش درمورد این موضوع تصمیم گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش ایرانیان زیر 15 سال به جراحی زیبایی/ جراحان غیرقانونی ردیابی نمی شوند

گرایش ایرانیان زیر 15 سال به جراحی زیبایی/ جراحان غیرقانونی ردیابی نمی شوند