مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:002021-01-19ورزشي

برنامه های انقلابی در دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله مناسبت های انقلابی ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اجرا می شود.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله مناسبت های انقلابی ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اجرا می شود.

نصرت الله لطفی، عصر امروز (سه شنبه-30 دی ماه) در نشست خبری خود در اصفهان در خصوص برنامه های دهه فجر با اشاره به تعطیل ناپذیر بودن مناسبت های انقلابی و مذهبی، اظهار کرد: سیاست اصلی شورای هماهنگی در دوران همه گیری ویروس کرونا مبتنی بر برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و انقلابی بوده است، اما توجه به سلامت مردم، در عین برگزاری این مناسبت ها اصلی ترین هدف و اساس کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی، از جمله مناسبت های انقلابی ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور اجرا می شود.

وی افزود: درحال حاضر 24 کارگروه در این شورا به برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مناسبت های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن مشغول هستند که سه کارگروه تخصصی از آنها با مسئولیت معاونت فرهنگی وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و وزارت علوم در حال مهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های انقلابی در دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی شود

برنامه های انقلابی در دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی شود