مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:502021-01-19اقتصادي

بهره برداری از مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه تا سال 1401


معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی بابیان اینکه مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه تا سال 1401 بهره برداری خواهد شد، گفت: تخصیص اعتبارات این پروژه در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خیاطیان عصر سه شنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به رفع مشکلات طرح ملی و در حال ساخت فرهنگی و گردشگری امید سرخه ضمن بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده، این طرح در بهار سال 1401 به بهره برداری کامل خواهد رسید، اظهار داشت: تخصیص به موقع اعتبار در ساخت و تکمیل طرح مجتمع گردشگری و فرهنگی امید سرخه در دست انجام است.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکار ازنظر مالی دغدغه نداشته باشد، افزود: در کنار اجرای این طرح اجرای طرح های خدماتی و زیرساختی مکمل هم در گام اجرایی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه با تلاش روزافزون مسئولان مربوطه و برنامه ریزی های پیمانکار، این طرح در زمان در نظر گرفته شده به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: جاری شدن سیل در اطراف مجتمع فرهنگی و گردشگری در ماه های گذشته درروند ساخت این طرح مشکلاتی ایجاد کرد.

خیاطیان گفت: فعالیت پیمانکار در اجرای این طرح در جبهه های مختلف باشد تا بر اساس زمان بندی حداقل فاز اول این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه تا سال 1401

بهره برداری از مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه تا سال 1401