مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 15:102021-01-19سياسي

قانونمندی؛ شاخصه شوراهای اسلامی استان سمنان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان قانونمند هستند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، راضیه شهاب عصر امروز در کارگاه آموزشی کارشناسان مشورتی هیأت های تطبیق استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از سال 94 تا نیمه نخست سال 99 تعداد جلسات تشکیل شده هیأت تطبیق در استان سمنان یک هزار و 857 مورد بوده است.

وی افزود: تعداد مصوبات بررسی شده در این جلسات 24 هزار و 339 مورد و تعداد موارد اعتراضی به مصوبات شورا چهار هزار و 148 مورد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان عنوان کرد: بیشترین درصد اعتراض به مصوبات مربوط به سال 97 با 23 درصد و کمترین اعتراض به مصوبات مربوط به سال 96 است.

شهاب گفت: بیشترین جلسات برگزارشده هیأت تطبیق در نیمه نخست سال 99 مربوط به شهرستان دامغان و کمترین جلسات برگزار شده هیأت تطبیق در زمان یاد شده مربوط به شهرستان سرخه است.

وی افزود: بیشترین مصوبات بررسی شده در نیمسال نخست سال جاری مربوط به شهرستان شاهرود و کمترین مصوبات مربوط به شهرستان آرادان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: به طور متوسط 10 درصد مصوبات شوراها در نیمه نخست سال جاری مورد اعتراض هیأت تطبیق قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونمندی؛ شاخصه شوراهای اسلامی استان سمنان

قانونمندی؛ شاخصه شوراهای اسلامی استان سمنان