مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:302021-01-19سياسي

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین ، تبلیغ عملی است و آیت الله شاهچراغی در استان اسوه و الگویی در این مسیر هستند .

- حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان 30 دی ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که با حضور آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حجت الاسلامی قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان به انجام رسید با تمجید از نقش موثر آیت الله شاهچراغی در ایجاد وحدت، همدلی و اخلاق در استان، اظهار کرد: بدون شک یکی از نمونه های عملی تبلیغ دین و کسی که رفتار و سلوکش برای همه ما به عنوان الگو و اسوه محسوب می شود ؛ آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان است که همه ی ما در استان از وجود ایشان بهره مند هستیم.

وی افزود: بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین، تبلیغ عملی است که آیت الله شاهچراغی ، به عنوان اسوه و الگویی در این مسیر هستند که امیدواریم در ادامه نیز از فیض حضور ایشان بهره مند باشیم.

معاون استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای اسلام ستیزی و مبارزه با ارزش ها گفت: امروز استکبار با شیوه های جدید تلاش دارد تا با آموزه های دینی و ارزش های اسلامی در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است