مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:302021-01-19اجتماعي

مسیرهای دوچرخه در شیراز شناسنامه دار می شود


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به ایجاد و بهسازی بیش از 300کیلومتر مسیر دوچرخه در این کلانشهر، از شناسنامه دار شدن این مسیرها در آینده خبر داد.

- مسعود طهماسبی سه شنبه 30 دی در آیین روز هوای پاک، گفت: شورا و شهرداری شیراز با جدیت بحث انسان محوری و تقویت مبانی زیست پذیری را دنبال می کنند.

او با بیان اینکه توسعه و بهسازی مسیرهای دوچرخه در سیاستگذاری های شهرداری شیراز از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطر نشان کرد: در مناطق حاشیه ای شهر شیراز تلاش های زیادی برای افزایش پیاده راه ها انجام شده و این طرح ها در زمره پروژه های شاخص شهرداری قرار می گیرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: در حال حاضر طرح های مطالعاتی زیادی در دست انجام است و سه منطقه 5 و 7 و 9 توسعه مسیر دوچرخه به انها ابلاغ شده و سه منطه دیگر تا پایان سال مطالعات انها به پایان رسیده و طرح ها ابلاغ می شوند.

طهماسبی با بیان اینکه تلاش داریم سهم دوچرخه را در سطح مناطق افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک به دنبال توسعه محله محور شبکه دوچرخه های اشتراکی است و آنها در راستای ایجاد یک سیستم کلی برای عبور و مرور پاک قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای دوچرخه در شیراز شناسنامه دار می شود

مسیرهای دوچرخه در شیراز شناسنامه دار می شود