مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:152021-01-19اقتصادي

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران


اینپین به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه های فعال در این اکوسیستم، ابزارهایی ایجاد کرده تا مردم و مشاورین املاک بتوانند بهترین تجربه را در انجام معاملات ملکی خود تجربه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، روزهای پایانی خرداد ماه 99 سیاست گذاران بخش مسکن، قیمت های درج شده در سایت ها و سامانه های تخصصی را یکی از دلایل گران شدن نرخ املاک تشخیص داده و قیمت ها را از آگهی های ملکی حذف کردند.

اما نتیجه این تصمیم، چیزی جز ثبت رکوردهای جدید در گران شدن قیمت مسکن طی 9 ماه نخست سال نبود.

در این راستا مدتی است مجوز انتشار قیمت مسکن در آگهی ها صادر شده و بار دیگر مردم و فعالان این بخش، می توانند از مزایای شفافیت و دستاوردهای دیگر آن استفاده کنند.

مردم، بهترین ناظر معاملات ملکی؛ قیمت املاک در آگهی های فروش، سال ها بدون هیچ مشکلی در تمام بسترهای آنلاین منتشر می شد و همچون تمام بازارها، دستاوردهای خود را به همراه داشت.

دستاوردهایی که در مرحله نخست، شفافیت و کاهش زمان انجام معاملات ملکی را به همراه دارد و در افزایش تعداد معاملات نیز نقش مهمی ایفا می کند.

گفتنی است رسیدن به یک بازار شفاف، هدفی عالی به شمار می رود و ایجاد بستری که همه مردم بتوانند قیمت و سایر رویدادهای بازار را در آن مشاهده کنند، مزایای بی شماری برای کل بخش خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران