مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:052021-01-19سياسي

شورای عالی بورس تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند


حجت الاسلام روحانی، رییس جمهور تاکید کرد: شورای عالی بورس باید برای حفظ تعادل در بازار سرمایه و شفافیت و صیانت از حقوق سرمایه گذاران تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، در یکصد و نود و هفتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهور برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از تحولات بازار سرمایه ارایه کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس جمهور پس از این گزارش تاکید کرد: شورای عالی بورس باید برای حفظ تعادل در بازار سرمایه و شفافیت و صیانت از حقوق سرمایه گذاران تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند.

در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از تامین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و نحوه تخصیص ارز ترجیحی بابت مصارف کالاهای دارویی و تجهیزات پزشکی ارایه کرد که پس از تبادل نظر درباره آن تصمیم گیری شد.

براساس این گزارش به منظور کنترل قیمت دارو و تجهیزات پزشکی و شفافیت در حوزه توزیع و مقابله با سواستفاده ها در این زمینه، تمام فهرست های ثبت سفارش ارسالی به بانک مرکزی و تخصیص ارز در سایت سازمان غذا و دارو بارگذاری می شود تا همه فعالان این عرصه به آن دسترسی داشته و مصرف کننده، وارد کننده و فروشنده از فرآیند تولید و عرضه دارو و تجهیزات پزشکی اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی بورس تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند

شورای عالی بورس تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کند