مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:552021-01-19بين الملل

قرارداد رژیم صهیونیستی با فایزر فاش شد/ تجارت اطلاعات در برابر واکسن


براساس اسناد جدید، فاش شده که رژیم صهیونیستی با واکسن سازی فایزر قراردادی امضا کرده تا در ازای واکسن اطلاعات افراد واکسینه شده را در اختیار شرکت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، این خبرگزاری بین المللی در گزارشی به قرارداد میان رژیم صهیونیستی و شرکت فایزر پرداخته است.

طبق قرارداد مذکور رژیم صهیونیستی در ازای دریافت واکسن به فایزر وعده داده تا انبوهی از اطلاعات پزشکی دریافت کنندگان واکسن را در اختیار این شرکت قرار دهد.

جزییات این قرار داد به رژیم صهیونیستی اجازه می دهد یکی از نخستین مناطقی باشد که بخش اعظم جمعیت خود را در برابر کووید 19 واکسینه می کند و در مقابل، اطلاعات مربوط به تزریق را که در واقع جزیی از تحقیقات به شمار می آید به شرکت تولید کننده ارائه دهد.

اما منتقدان اشاره می کنند چنین قراردادی از لحاظ اخلاقی چالش های مهمی در بر دارد از جمله آنکه احتمال نقض حریم شخصی افراد وجود دارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد با مدیر ارشد اجرایی شرکت فایزر قراردادی امضا کرده تا ارسال واکسن به این منطقه را تسریع کند.

او در این باره گفت: اسراییل اطلاعات آماری خود را با فایزر و تمام جهان به اشتراک می گذارد و این امر به توسعه استراتژی هایی برای مقابله با کووید 19


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد رژیم صهیونیستی با فایزر فاش شد/ تجارت اطلاعات در برابر واکسن

قرارداد رژیم صهیونیستی با فایزر فاش شد/ تجارت اطلاعات در برابر واکسن