مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:502021-01-19سياسي

آغاز به کار جشنواره «رهوا»


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این جشنواره درحال حاضر شامل دانشجویان استان خراسان رضوی است و هر دانشجویی که سخن یا هنری داشته باشد در این جشنواره آن را می تواند انعکاس دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این جشنواره درحال حاضر شامل دانشجویان استان خراسان رضوی است و هر دانشجویی که سخن یا هنری داشته باشد در این جشنواره آن را می تواند انعکاس دهد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد ترابی ظهر امروز 30 دیماه در نشست خبری افتتاح جشنواره دانشجویی رهوا که در سالن اجتماعات نهاد رهبری دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: نهاد نمایندگی طی دو دهه گذشته مراسمی را تحت عنوان ازدواج های دانشجویی برگزار کرده است که در طی آن تمام کشور به مشهد دعوت شدند و طی این سه روز برنامه های آموزشی و فرهنگی در جهت تحکیم ازدواج های دانشجویی برگزار می شد.

وی افزود: در سال گذشته از آنجایی که با گسترش ویروس کرونا مواجه شدیم دیگر قادر به برگزاری جشنواره ازدواج دانشجویی نبودیم.

همکاران ما در استان خراسان رضوی تصمیم گرفتند تا این برنامه را ارتقا و آن را در فضای مجازی به اجرا در آورده و گرایش فرهنگی آن را تقویت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره «رهوا»

آغاز به کار جشنواره «رهوا»