مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:502021-01-19سياسي

امام جمعه خاش حاضر به مناظره با حجت الاسلام کاشانی نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شیخ محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت خاش، در پاسخ به دعوت حجت الاسلام حامد کاشانی به مناظره درخصوص شهادت حضرت زهرا (س) و مسائل پس از آن، - شیخ محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت خاش گفت: مناظره درخواستی آقای کاشانی پیرامون حوادث پس از رحلت پیامبر (ص)، مبحث جدیدی نیست و نیازی برای حضور در مناظره نمی بینم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شیخ محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت خاش، در پاسخ به دعوت حجت الاسلام حامد کاشانی به مناظره درخصوص شهادت حضرت زهرا (س) و مسائل پس از آن، اظهار داشت: این مباحث در گذشته به صورت مناظره زیر نظر نهاد رهبری با دلایل و استدلال مطرح و اعلام شده سپس در قالب مجله به چاپ رسیده است.

امام جمعه اهل سنت خاش افزود: قطعاً آقای کاشانی از آن مباحث بی اطلاع هستند.

وی اظهار داشت: بنابراین این مباحث تمام شده است و مساله جدیدی نیست که بخواهیم مجدد درباره آن بحث کنیم، ایشان می توانند به همان مجلات که هم اکنون در نهاد رهبری موجود است و استدلال های هر دو طرف که در مناظرات و مذاکرات بیان شده، رجوع کند.

امام جمعه اهل سنت خاش در پاسخ به اینکه آیا حاضر است در این مناظره شرکت کند یا خیر؟ پاسخ داد: نیازی برای حضور در مناظره نمی بینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خاش حاضر به مناظره با حجت الاسلام کاشانی نشد

امام جمعه خاش حاضر به مناظره با حجت الاسلام کاشانی نشد