مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:452021-01-19اقتصادي

روشنایی بوستان های پایتخت کاهش یافت


با همکاری مشترک شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شهرداری تهران در راستای تامین برق مورد نیاز شهروندان، روشنایی برخی از بوستان های پایتخت کاهش داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت های تردد که در مجموع منجر به کاهش قابل ملاحظه حضور شهروندان در معابر شهری شده است مقرر شد به موازات طرح های فنی اجرا شده و الزام دستگاه های اجرایی پایتخت، کاهش مصرف برق و همچنین کاهش روشنایی معابر و روشنایی قسمت های غیرضروری بوستان های شهری نیز به صورت موقت تعدیل شود.

منصوری با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان تهرانی، اضافه کرد: از تمامی مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و ساکنان پایتخت به دلیل محدودیت های ایجاد شده عذرخواهی می کنیم و اطمینان می دهیم با در نظر گرفتن شرایط موجود، تا حد ممکن از اختلال در ارائه خدمات، جلوگیری کرده و برق پایدار و ایمن را برای مصرف کنندگان فراهم کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین با اخطار مجدد به نهادهای اجرایی شهر تهران که همکاری مناسب در کاهش مصرف برق را نداشته اند، یادآور شد: ارزیابی عملکرد ادارات پایتخت به شکل روزانه در حال انجام است و علاوه بر قطع برق دستگاه های دولتی که مصرف انرژی خود را کاهش نداده اند، نام این ادارات نیز به استانداری تهران منعکس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی بوستان های پایتخت کاهش یافت

روشنایی بوستان های پایتخت کاهش یافت