مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:452021-01-19اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد ریال برای رفع موانع تکمیل فرودگاه سقز


200 میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری و برق منطقه ای غرب کشور برای جابجایی بیش از 9 کیلومتر دکل فشار قوی برق محوطه فرودگاه این شهر، - اختصاص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامیل کریمیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکل های فشار قوی برق، مهمترین مساله باقیمانده در حوزه فرودگاه و یکی از موانع اصلی پروازی فرودگاه سقز محسوب می شود.

وی افزود: روز گذشته در استانداری کردستان با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر برق منطقه ای غرب کشور، پیمانکاران و مشاور این طرح برای زمان جابجایی این دکل ها و اعتبار مورد نیاز، تصمیم قطعی اتخاذ شد.

فرماندار سقز اعلام کرد: در این جلسه 200 میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری و برق منطقه ای غرب کشور برای جابجایی بیش از 9 کیلومتر دکل فشار قوی برق محوطه فرودگاه این شهر، اختصاص داده شد.

کریمیان با اشاره به فعالیت سه پیمانکار در فرودگاه سقز اظهار داشت: ساختمان پلیس و پایانه مسافربری فرودگاه سقز دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید و به محض مناسب بودن شرایط آب و هوایی، فعالیت تکمیلی جاده جایگزین و آسفالت آن انجام می شود.

وی افزود: بهره برداری از فرودگاه سقز تا پایان دولت تدبیر و امید از وعده های ما به مردم سقز بوده و با تمام توان برای تحقق این وعده تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد ریال برای رفع موانع تکمیل فرودگاه سقز

اختصاص 200 میلیارد ریال برای رفع موانع تکمیل فرودگاه سقز