مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:452021-01-19اقتصادي

بیش از 10 هزار شهروند گلستانی اعمال قانون شدند/ کاهش 45 درصدی ترددها در گلستان


سرپرست پلیس راهور گلستان از اعمال قانون شدن بیش از 10 هزار شهروند گلستانی خبر داد و گفت: خودروهایی که از ساعت 21 شب به بعد در یابان ها تردد می کنند اعمال قانون می شوند.

- عباس مهاجربسطامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: محدودیت های خودرویی در استان گلستان همچنان به قوت خود باقی است و متاسفانه بیش از 10 هزار خودرو که در ساعت بعد از 21 در شهرها تردد کردند اعمال قانون شدند.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان در وضعیت بسیار شکننده ای قرار دارد و همچنان از ساعت 21 به بعد اعمال محدودیت برای خودروها اجرایی می شود.

سرپرست پلیس راهور گلستان ابراز کرد: تعداد کثیر خودروهایی که اعمال قانون شدند در شهرهای گنبدکاووس و گرگان گزارش شد که می طلبد شهروندان گلستانی به این موضوع بیشتر دقت کنند و از ترددهای غیرضرور بپرهیزند.

مهاجربسطامی از کاهش 45 درصدی ترددها در سطح استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت شهروندان گلستانی تردد خودروها در خیابان ها کاهش پیدا کند تا به حالت عادی برگزدیم.

وی درخصوص ترافیک شهری در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه در جاده های گلستان شاهد ترافیک روانی هستیم و شهروندان گلستانی با صعه صدر در خیابان ها تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار شهروند گلستانی اعمال قانون شدند/ کاهش 45 درصدی ترددها در گلستان

بیش از 10 هزار شهروند گلستانی اعمال قانون شدند/ کاهش 45 درصدی ترددها در گلستان