مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:402021-01-19سياسي

برنامه های دهه فجر با هدف امیدآفرینی در مردم عملیاتی شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در تمامی برنامه ها باید روح شهدای انقلاب اسلامی حاکم باشد و امید افزایی در جامعه وسعت پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجب شده است که امسال نتوانیم جشن های ملی خود را مانند سال های گذشته با حضور حداکثری مردم برگزار نماییم به همین علت تمهیدات ویژه ای برای دهه فجر انقلاب اسلامی اندیشیده شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: در استان قزوین 23 کارگروه تخصصی تشکیل شده تا برنامه های مناسب ایام الله دهه فجر با بالاترین کیفیت و به صورت سلامت محور برگزار گردد؛ ما تلاش کرده ایم هیچ برنامه ای تعطیل نشود به همین منظور قالب برگزاری مراسمات متناسب با شرایط کرونایی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات ایام به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده ایم که این ها افتخارات بسیار ارزنده ای هستند که به برکت خون شهدایی نظیر فخری زاده به آن نائل آمده ایم در تمامی برنامه ها باید روح این شهدای عزیز حاکم باشد و امید افزایی در جامعه وسعت پیدا کند، رسانه ها نیز در این ایام با بازتاب برنامه ها و تبیین دست آورهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نهادهای انقلابی پررنگ تر از گذشته ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر با هدف امیدآفرینی در مردم عملیاتی شود

برنامه های دهه فجر با هدف امیدآفرینی در مردم عملیاتی شود