مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:352021-01-19سياسي

تله کابین کرمانشاه بر اساس استانداردهای جهانی است


مشاور شهردار کرمانشاه در امور تله کابین گفت: طراحی سازه ای و فنی پروژه تله کابین کرمانشاه بر اساس استانداردهای جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید شامبیاتی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون مباحث مطرحی پروژه تله کابین کرمانشاه در شورای فنی استان، با اشاره به کلیت کار این پروژه بر اساس استانداردهای جهانی، اظهار کرد: طراحی و محاسبات خط تله کابین کرمانشاه بر اساس استانداردهای جهانی انجام شده و کد تاییدیه آن در سایت جهانی به ثبت رسیده است.

وی افزود: شرکت اشکوفر اتریش که یک شرکت قدَر در این زمینه در سطح بین المللی است استانداردهای لحاظ شده در این پروژه را تأیید کرده است.

مشاور شهردار کرمانشاه در امور تله کابین به مباحث مطرح شده اداره کل استاندارد استان در خصوص عدم انطباق پروژه بر اساس استانداردها اشاره کرد و گفت: پروژه تله کابین کرمانشاه با توجه به محاسبات زمین و خاک منطقه با نرم افزارهای تخصصی سازه ای طراحی و آنالیز شده و تمام محاسبات نیز برای این اداره ارسال شده است.

شامبیاتی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره استاندارد استان در خصوص وجود 200 مورد ایراد اجرایی در پروژه تله کابین کرمانشاه، بیان کرد: خط تله کابین بر اساس مستنداتی که به این اداره ارائه شده، شامل 23 هزار قطعه اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین کرمانشاه بر اساس استانداردهای جهانی است

تله کابین کرمانشاه بر اساس استانداردهای جهانی است