مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:302021-01-19سياسي

با پایتخت انگشتر ایران آشنا شوید


شهر ملی انگشتر! این عنوانی است که همین چند روز پیش در جریان برگزاری شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی، با امضای علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، - شهر ملی انگشتر! این عنوانی است که همین چند روز پیش در جریان برگزاری شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی، با امضای علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهر قم رسید؛ عنوانی که به واسطه ظرفیت های مثال زدنی شهر قم در صنعت انگشترسازی نصیبش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: نشان به نشان حرف های بهرام سرمست استاندار قم در مراسم اعطای این لوح ثبتی.

استاندار قم در این مراسم با اشاره به فعالیت 1200 هنرمند در این هنر- صنعت ، از ظرفیت یک هزار کارگاه تولید زیورآلات سنتی در استانش خبر داد و گفت، وجود معادن سنگ های نیمه قیمتی از ظرفیت های بالقوه این صنعت در قم به شمار می رود.

این عنوان اما پیش از هر چیز قرار است برای فعالان این صنعت در شهر قم و بعد از آن برای مردم این شهر، رونق اقتصادی به ارمغان بیاورد؛ رونقی که قرار است در سایه حضور گردشگران داخلی و خارجی از راه برسد.

همین است که از ابتدای کسب این عنوان ملی پرطمطراق، خیلی از فعالان صنعت انگشترسازی چشم به راه تغییراتی هستند که در تمام سال های فعالیت شان امیدوار بودند در قم بیفتد و همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایتخت انگشتر ایران آشنا شوید

با پایتخت انگشتر ایران آشنا شوید