مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:302021-01-19سياسي

تا به امروز معتاد متجاهر ابتلا به کرونا نداشته ایم


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: تاکنون از لحاظ ابتلای معتادان متجاهر استان به بیماری کرونا موردی مشاهده نشده و از معتادان متجاهر جمع آوری شده نیز هیچ گونه فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشته ایم.

- ایسنا/زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: تاکنون از لحاظ ابتلای معتادان متجاهر استان به بیماری کرونا موردی مشاهده نشده و از معتادان متجاهر جمع آوری شده نیز هیچ گونه فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشته ایم.

فاطمه رضایی ظهر امروز (30 دی ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط زرد کرونایی استان، اقدامات لازم و عملی برای جمع آوری معتادان متجاهر اعم از تامین مرکز قرنطینه و مناطقی که از لحاظ تجمع حاد بود، توسط نیروی انتظامی استان بررسی و در 23 و 24 دی ماه مرحله چهارم جمع آوری معتادان متجاهر استان انجام شد.

وی از جمع آوری 100 معتاد مجاهر از مرکز استان و 20 معتاد متجاهر نیز از شهرستان های ابهر و خرم دره خبر داد و افزود: جمع آوری معتادان متجاهر با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و انجام تست RAPOD کرونا و قرنطینه کردن افراد جمع آوری شده انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا به امروز معتاد متجاهر ابتلا به کرونا نداشته ایم

تا به امروز معتاد متجاهر ابتلا به کرونا نداشته ایم