مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:202021-01-19سياسي

اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین فارس


با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین استان فارس در دانشگاه شیراز، گروه های برتر این دوره معرفی شدند.

- ایسنا/فارس با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین استان فارس در دانشگاه شیراز، گروه های برتر این دوره معرفی شدند.

نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین استان فارس که با محوریت دانشگاه شیراز و با انتشار فراخوانی از اواخر آذرماه امسال آغاز به کار کرده بود، سه شنبه 30 دی و با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی سه گروه برتر، به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره کسب و کارهای نوآفرین استان فارس در این مراسم گفت: 49 ایده از شرکت های نوآور از مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی استان فارس توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد که با ارزیابی داوران، 10 طرح به مرحله دوم راه پیدا کرد.

کنعانی با بیان اینکه در نهایت سه ایده به عنوان برترین های این دوره از جشنواره شناخته شد، گفت: هدف این جشنواره رونق کارآفرینی، کمک به گسترش و بهبود اکوسیستم استارتاپی و انتخاب کسب و کارهای نوآور وبرتر استان فارس بود.

ضرورت جایگزینی مشاغل سنتی با نوآورانه معاون توسعه استانداری فارس نیز در این مراسم گفت: این رویداد در اشتغال، رفاه و جهش تولید به ثمر می نشیند؛ چراکه حل مشکلات کلان با فرهنگ سازی و توجه به فناوری های نوین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین فارس

اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای نوآفرین فارس