مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:152021-01-19سياسي

دستگیری 2 کارچاق کن پرونده های قضایی در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه دو کارچاق کن با 800 میلیون تومان رشوه دستگیر شدند، گفت: این دو فرد با سو استفاده از نام یک مسئول ارشد قضایی استان این کار را انجام می دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن غریب پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده قادر به مختومه کردن یک پرونده قاچاق کالاست، گفت: این افراد با سو استفاده از نام یکی از مسئولان قضایی استان، درخواست وجه به مبلغ 8 میلیارد ریال را کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه متهمان هیچ گونه ارتباطی با کارمندان، قضات و مسئولان دادگستری استان نداشتند، افزود: با صدور دستورات قضایی و ورود و نظارت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، در یک قرار صوری متهم و همدستان وی در حین دریافت وجه دستگیر و بازداشت شدند.

وی با تأکید بر اینکه دادستانی استان قم در مبارزه با عوامل فساد و کسانی که قصد تخریب چهره دستگاه قضایی را دارند، با جدیت و بدون اغماض برخورد می کند، به شهروندان هشدار داد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و ادعای نفوذ و دریافت رشوه مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 کارچاق کن پرونده های قضایی در قم

دستگیری 2 کارچاق کن پرونده های قضایی در قم