مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:052021-01-19سياسي

لزوم ایجاد مدلی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در زنجان


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید مدلی برای اشتغال معتادان نگه داری شده در مراکز ماده 15 و 16 استان در راستای پیشگیری از اعتیاد دوباره آنان توسط دستگاه های ذی ربط استان طراحی شود.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید مدلی برای اشتغال معتادان نگه داری شده در مراکز ماده 15 و 16 استان در راستای پیشگیری از اعتیاد دوباره آنان توسط دستگاه های ذی ربط استان طراحی شود.

خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (30 دی ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به رشد 12 درصدی کشفیات موادمخدر طی 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: حضور شبانه معتادان متجاهر در کوی و برزن، یکی از دغدغه های موجود در شهر زنجان است که شهروندان نیز گلایه مند این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه زنجان جزو دومین استان های کشور در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر در شرایط کرونایی بود، افزود: در حال حاضر 571 نفر از معتادان متجاهر از سراسر استان جمع آوری شده و حدود 24 ساعت پس از جمع آوری معتادان متجاهر، میزان سرقت خرد استان نیز تا 20 درصد کاهش پیدا می کند، به طوری که می توان گفت ارتباط مستقیمی میان این دو مقوله وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد مدلی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در زنجان

لزوم ایجاد مدلی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در زنجان