مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:002021-01-19سياسي

پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد در حال رسیدگی است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: پرونده دستگیری اعضای شورای شهر مهاباد با روند خوبی در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر گروسی ظهر سه شنبه در حاشیه معارفه شهردار جدید مهاباد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهرداری مهاباد افزود: این پرونده جزو مواردی است که با پیگیری مسئولان مهابادی به طور ویژه در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم نهایی آن صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده ها و پاسخگویی به مردم را یکی از سیاست های الویت دار دستگاه قضایی استان اعلام کرد و گفت: سرعت در احقاق حقوق شهروندان، بالا بردن رضایت مردم از دستگاه قضایی، حمایت از اقشار و دهک های پایین جامعه و کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی در اولویت اهداف دستگاه قضایی در سال جاری قرار دارد.

گروسی بیان کرد: همچنین رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی نسبت به کاستن وقت رسیدگی نظارت کافی داشته تا از اطاله دادرسی در دستگاه قضایی استان جلوگیری شود.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی متولی اجرای عدالت در جامعه است و این مهم همیشه تاکید مؤکد اولیا و انبیای الهی و حاکمان بوده و از اساس تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد در حال رسیدگی است

پرونده فساد شورای اسلامی شهر مهاباد در حال رسیدگی است