مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:002021-01-19اجتماعي

طرح خوانا از مهم ترین طرح های تحولی آموزش و پرورش است


طرح خوانا از مهم ترین طرح های تحولی آموزش و پرورش است و باید توجه ویژه ای به آن داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی ظهر سه شنبه در نشست تخصصی مدرسه خوانا، گفتمان تحول ساز که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه بحث سند تحول، مدرسه خوانا و طرح تحول قبل از اینکه بحث های تحولی آغاز شود با رویکردی که در آموزش ابتدایی به ویژه با نگاه علمی و تجارب آموزشی خانم حکیم زاده در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیشتاز طرح های تحولی بوده است، تصریح کرد: در سال جاری که آموزش دروس به دانش آموزان در بستر فضای مجازی آغاز شد، آموزش ابتدایی با دشواری صورت گرفت و تمام معلمان ما جلوه های ایثار را به تصویر کشاندند و به طریق اولی متعهدانه در این مسیر تلاش کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص طرح خوانا خاطرنشان کرد: اگر قرار است در آموزش و پرورش تحولی صورت بگیرد مبدأ تمام اقدامات تحولی آموزش ابتدایی است.

وی ادامه داد: وقتی که از سند تحول بنیادین صحبت می کنیم بدیهی است باید اجرایی شود، چراکه مبدأ تحول آن در آموزش ابتدایی است که باید به آن توجه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خوانا از مهم ترین طرح های تحولی آموزش و پرورش است

طرح خوانا از مهم ترین طرح های تحولی آموزش و پرورش است