مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:502021-01-19اجتماعي

مهاجرت حیات وحش پارک ملی ساریگل به علت حضور افراد در معدن آلبلاغ


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از مهاجرت حیات وحش پارک ملی ساریگل در بخش هایی که معدن آلبلاغ قرار دارد به بخش های جنوب و غربی این پارک به علت حضور و تردد افراد در معدن خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از مهاجرت حیات وحش پارک ملی ساریگل در بخش هایی که معدن آلبلاغ قرار دارد به بخش های جنوب و غربی این پارک به علت حضور و تردد افراد در معدن خبر داد.

اله پور در پاسخ به خبرنگار ایسنا، مبنی بر اینکه آیا حضور سودجویان و سایر افراد در معدن آلبلاغ اسفراین موجب کاهش جمعیت حیات وحش در این منطقه شده است و یا خیر؟ گفت: حضور افراد در بخشی از پارک ملی ساریگل که معدن آلبلاغ وجود دارد سبب شده تا جمعیت حیات وحش در همان منطقه کاهش یابد.

وی در ارتباط با فعالیت افراد در معدن آلبلاغ و انجام عملیات استخراج از این معدن نیز اظهارکرد: هرگونه فعالیت از جمله استخراج باید با انجام ارزیابی های زیست محیطی صورت گیرد.

اله پور در ارتباط با جلوگیری از آسیب رسیدن به حیات وحش این منطقه نیز بیان کرد: برای حفظ حیات وحش و گونه های حیوانی منطقه به دنبال ارتقاء زیست گاه هستیم و طرح ارتقای شاه جهان به منطقه حفاظت شده را در دستور کار خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت حیات وحش پارک ملی ساریگل به علت حضور افراد در معدن آلبلاغ

مهاجرت حیات وحش پارک ملی ساریگل به علت حضور افراد در معدن آلبلاغ