مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:452021-01-19اقتصادي

کشف 200 دستگاه بیت کوین غیرمجاز در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 200 دستگاه ماینر از 10 مرکز استخراج بیت کوین غیرمجاز طی سومین مانور سراسری و پنجمین مانور استانی اصلاح شبکه توزیع نیروی برق در این استان شناسایی و جمع آوری شده است.

خلیل عوض زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کشف این تعداد ماینر باعث صرفه جویی 400 کیلو وات انرژی شده است تصریح کرد: جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از جمله محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه هاست.

وی با بیان اینکه شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز همچنان ادامه دارد افزود: شهروندان سیستان و بلوچستان می توانند با شماره گیری سامانه 121 اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیرمجاز اقدام کرده و از پاداش تا سقف 20 میلیون تومان این شرکت بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طی مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سه هزار و 746 انشعاب غیرمجاز با صرفه جویی 18.

730 مگاوات انرژی جمع آوری شد اظهارداشت: طی این مانور 231 کنتور اصلاح و تعویض و 454 کنتور خراب و دستکاری شده شناسایی شد که در این بخش 693 کیلو وات صرفه جویی انرژی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 دستگاه بیت کوین غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

کشف 200 دستگاه بیت کوین غیرمجاز در سیستان و بلوچستان