مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:352021-01-19سياسي

سرلشکر جعفری: پیشرفت در عرصه های مختلف نتیجه اعتماد به جوانان است


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله (عج) گفت: پیشرفت کشور در عرصه های موشکی و فناوری های دفاعی که چشم جهانیان را خیره کرده است و همچنین پیشرفت در سایر عرصه های علمی و فناوری، - فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیهالله (عج) گفت: پیشرفت کشور در عرصه های موشکی و فناوری های دفاعی که چشم جهانیان را خیره کرده است و همچنین پیشرفت در سایر عرصه های علمی و فناوری، نتیجه اعتماد به جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر موضوع اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت های داخلی و استفاده از سرمایه انسانی و جوانان غیور، انقلابی، فداکار و مبتکر تأکید کرده اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی و پهپادی نیروهای مسلح گفت: پیشرفت کشور در عرصه های موشکی و فناوری های دفاعی که چشم جهانیان را خیره کرده است و همچنین پیشرفت در سایر عرصه های علمی و فناوری، نتیجه اعتماد به جوانان است.

جعفری با تأکید بر ضرورت بهره گیری مدیران حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور از تفکر دفاع مقدس بیان کرد: امروز اگر تفکر جهادی و انقلابی برگرفته از اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: پیشرفت در عرصه های مختلف نتیجه اعتماد به جوانان است

سرلشکر جعفری: پیشرفت در عرصه های مختلف نتیجه اعتماد به جوانان است