مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:352021-01-19اقتصادي

386 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات گرفتند


رییس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید به 386 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات اشتغال زایی و بهبود وضعیت تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل بعدازظهر سه شنبه در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه طی سال جاری تسهیلات رونق تولید به 386 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، ابراز داشت: این واحدها بیش از 11 هزار و 100 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی ضمن بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، 75 واحد به ارزش حدود 10 هزار و 600 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 311 واحد به ارزش 548 میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات اشتغال زایی و کمک به بهبود تولید است.

رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری 633 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از 19 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: پرونده 247 واحد در بانک ها در دست بررسی است.

تشنه دل بابیان اینکه 94 طرح اشتغال زایی نیز در استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند، تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

386 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات گرفتند

386 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات گرفتند