مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:302021-01-19سياسي

تمامی پروژه های راهسازی تا پایان دولت به اتمام می رسند


تمامی پروژه های راهسازی در محدوده البرز تا پایان دولت به سرانجام می رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در جلسه هماهنگی بهره برداری از کمربند جنوبی البرز و تهران که ظهر سه شنبه برگزار شد، با بیان اینکه بهار راه سازی البرز با بهره برداری از ابرپروژه های راه استان همچنان ادامه دارد، افزود: پروژه های بزرگ راه سازی که عملیات اجرایی آنها در دولت تدبیر و امید آغاز شد، یکی پس از دیگری در حال تکمیل و بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: در این میان ابرپروژه هایی همچون ادامه آزادراه شهید همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران - شمال، قطار برقی کرج-هشتگرد، مسافربری شدن فرودگاه بین المللی پیام، دوخطه شدن ریل راه آهن کرج - قزوین که از گذشته های دور مورد مطالبه و نیاز مردم بود نیز به سرانجام رسید.

راه هشتگرد - طالقان در ایستگاه پایانی استاندار البرز بیان کرد: تکمیل راه هشتگرد - طالقان که بیش از دو دهه مورد درخواست مردم است نیز در ایستگاه پایانی قرار دارد و در بهار 1400 زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود: در البرز به دلیل مأموریتی که از سوی رییس جمهور به بنده محول شده بود به نیابت از وزیر راه و شهرسازی به جد در راستای تحقق اهداف بزرگ تسریع در تکمیل پروژه های راه سازی استان اقدام کردیم تا گره های بزرگ ترافیک ملی باز شود و مردم به ویژه در ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پروژه های راهسازی تا پایان دولت به اتمام می رسند

تمامی پروژه های راهسازی تا پایان دولت به اتمام می رسند