مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:252021-01-19اقتصادي

30 درصد تولیدات سلولزی کشور در مازندران تولید می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: 30 درصد تولیدات صنایع سلولزی کشور مربوط به استان است و 206 واحد در استان فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیریان پور ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرعامل صنعت چوب و کاغذ استان گفت: چوب و کاغذ یکی از مجموعه های بزرگ است چون بالغ بر هزار و 200 نیرو را به طور مستقیم به کار گرفته و ظرفیت تولید بالایی دارد، ضمن اینکه بالغ بر 60 درصد تولید کاغذ تحریر و روزنامه و 30 درصد تولیدات صنایع سلولزی با 206 واحد به مازندران مربوط است و همه این موارد، بر اهمیت چوب و کاغذ تاکید دارد.

خیریانپور گفت: طرح تنفس جنگل نباید موجب توقف تولیدات سلولزی شود و برنامه ما طرح زراعت چوب بود که با جدیت در تمام شهرستان ها در دست اجرا است.

وی افزود: همه دستگاه ها از تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، برق منطقه ای و بانک ها همراهی کردند و با حمایت استاندار مازندران، چوب و کاغذ مازندران از ماده 141 خارج شد.

خیریانپور گفت: کاهش هزینه های زائد، ثبات مدیریتی و ضرورت نوسازی و بهسازی تجهیزات از مواردی است که از مدیریت جدید می خواهم مد نظر قرار دهد.

صفریان مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران نیز با اشاره به خطر ورشکستگی که شرکت را دنبال و این مجموعه بزرگ تولیدی را به ماده 141 نزدیک کرد، افزود: در صورت تأمین نشدن مواد اولیه، ضمن تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد تولیدات سلولزی کشور در مازندران تولید می شود

30 درصد تولیدات سلولزی کشور در مازندران تولید می شود