مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:152021-01-19سياسي

معرفی استان یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه در سال 1400


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: استان یزد در سال 1400 به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه ایران معرفی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ترحمی، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور سراسر کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: شهر جهانی یزد میزبانی بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی قرآن و عترت را بر عهده گرفت که میزبانی یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی، مایه افتخار این استان است.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نوع جشنواره ها اعتلای دانش و ایمان، تقویت اخلاق و خردورزی، انس بیشتر دانشجویان و آشنایی با مفاهیم قرآن است و در این راستا مسئولان دانشگاه ها اهتمام ویژه ای داشته اند.

ترحمی تاکید کرد: با برگزاری این جشنواره ها، رسالت خود را در جامعه برای ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآن و بنا کردن کردن زندگی مطابق با قرآن، به سرانجام خواهیم رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه قرآن و عترت همواره در کنار یکدیگر راهگشای مسائل بشر است، افزود: حدیث ثقلین بیانگر عظمت و اهمیت قرآن و عترت است که جدایی ناپذیر و سرچشمه درک معارف است.

ترحمی ادامه داد: با بهره گیری از قرآن و اتکا بر اخلاق می توان همواره بشر را در هر دوره و زمانی هدایت کرد و این امر باید هدف زندگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی استان یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه در سال 1400

معرفی استان یزد به عنوان پایتخت صحیفه سجادیه در سال 1400