مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:152021-01-19سياسي

برنامه های گرامی داشت دهه فجر با محوریت فضای مجازی اجرا می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برنامه های گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر امسال با محوریت فضای مجازی و در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برنامه های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه ریزی صورت گرفته بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است.

وی ادامه داد: استفاده از فضای مجازی، از اولویت های محوری برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف استفاده کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

شکوهی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امیدآفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامی داشت دهه فجر با محوریت فضای مجازی اجرا می شود

برنامه های گرامی داشت دهه فجر با محوریت فضای مجازی اجرا می شود