مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:102021-01-19اقتصادي

افزایش درآمد و پس انداز زنان با صندوق های محلی


برنامه توسعه جوامع محلی از طریق ایجاد صندوق های اعتبار خرد محلی و روستایی به عنوان یک برنامه موفق در کشورهای جنوب شرق آسیا به اجرا درآمده است؛ - برنامه توسعه جوامع محلی از طریق ایجاد صندوق های اعتبار خرد محلی و روستایی به عنوان یک برنامه موفق در کشورهای جنوب شرق آسیا به اجرا درآمده است؛ در کشور ما نیز تاکنون بیش از 2000 صندوق اعتبار خرد محلی راه اندازی شده و قرار است تا سال آینده 5000 صندوق ایجاد و از این طریق به توسعه اشتغال زنان و بهبود وضع معیشت روستانشینان کمک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق های اعتبار خرد محلی و روستایی یکی از منابع تامین سرمایه و اعتبار مورد نیاز برای روستاییان و تولیدکنندگان روستایی به شمار می رود.

در حال حاضر برنامه توسعه جوامع محلی از طریق ایجاد صندوق های اعتبارات خرد روستایی در کشورهای کمتر توسعه یافته جنوب شرق آسیا به اجرا درآمده و رویکرد موفقی داشته است.

اجرا این طرح و ایجاد نهادهای مالی خرد در روستاهای کشور، روشی کارا و موثر برای افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای روستایی و گروههای نیازمند به شمار می رود و فرایند اجرای آن از طریق تقویت بنیه مالی اعضا با اعطای وام از صندوق صورت می پذیرد.

در برنامه ششم توسعه ایجاد 6000 صندوق خرد محلی پیش بینی شده و بر این اساس طی چند سال گذشته تعداد صندوق های خرد محلی افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد و پس انداز زنان با صندوق های محلی

افزایش درآمد و پس انداز زنان با صندوق های محلی