مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:102021-01-19بين الملل

درخواست حریری از لبنانی ها برای جدی گرفتن کرونا


دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر مکلف لبنان با انتشار بیانیه ای از تمامی مردم این کشور خواست به قرنطینه خانگی و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا پایبند باشند.

- دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر مکلف لبنان با انتشار بیانیه ای از تمامی مردم این کشور خواست به قرنطینه خانگی و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا پایبند باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، دفتر اطلاع رسانی سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان در بیانیه ای خطاب به تمامی مردم لبنان اعلام کرد: بالاتر از تمامی مشکلات، موانع و کشمکش هایی که اجازه تشکیل دولت را نمی دهند، شیوع ویروس کرونا مساله ای ملی، اخلاقی و انسانی است که گسترش، غفلت و توجیه های اجتماعی، معیشتی و اقتصادی را تحمل نمی کند.

لبنان نیز در آستانه رسیدن به جایگاه اول در تعداد ابتلاها است، این موضوع بسیار خطرناک بوده و بدون استثنا متوجه لبنانی ها، غیر لبنانی های ساکن این کشور و آوارگان است و در صورتی که شرایط با تخلفات و اقداماتی نه چندان خطرناک ادامه پیدا کند، نیازمند آگاهی عمیقی نسبت به پیامدهای بهداشتی است.

حریری در ادامه این بیانیه از لبنانی های ساکن مناطق و محله های مختلف خواست در خانه بمانند و هر گونه دورهمی و فعالیت جمعی را متوقف کنند، او اظهار کرد: ما با بیماری واگیرداری مواجه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حریری از لبنانی ها برای جدی گرفتن کرونا

درخواست حریری از لبنانی ها برای جدی گرفتن کرونا