مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:002021-01-19بين الملل

سارق لپ تاپ دفتر پلوسی دستگیر شد


واشنگتن پست به نقل از اف بی آی گزارش داد مقامات فدرال در آمریکا رایلی جون ویلیامز ، یکی از آشوب گران کنگره را که ادعا می شود لپ تاپی از دفتر نانسی پلوسی، - واشنگتن پست به نقل از اف بی آی گزارش داد مقامات فدرال در آمریکا "رایلی جون ویلیامز"، یکی از آشوب گران کنگره را که ادعا می شود لپ تاپی از دفتر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا به سرقت برده، را دستگیر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، شریک سابق ویلیامز به اف بی آی گفته است که ویلیامز حین آشوب 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا، لپ تاپ یا هارددیسک را به سرقت برده است.

مقامات اکنون در حال تحقیق درباره این ادعاها هستند.

واشنگتن پست افزود طبق گزارش ها، دوستان این زن دارای ویدئویی هستند که در آن ویلیامز دیده می شود که قطعه الکترونیکی مذکور را از دفتر پلوسی می دزدد.

شریک سابق ویلیامز، آن طور که در شکایت جنایی آمده، همچنین به اف بی آی گفت ویلیامز قصد داشته این قطعه کامپیوتری را به دوستی در روسیه بفرستد که او هم قصد داشته آن را به سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) بفروشد.

ویلیامز از قبل به تخطی از قانون وبی نظمی در کنگره آمریکا محکوم شده بود.

در 6 ژانویه (17 دی) هواداران دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال خروج آمریکا، در تلاش برای جلوگیری از تأیید پیروزی جو بایدن در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق لپ تاپ دفتر پلوسی دستگیر شد

سارق لپ تاپ دفتر پلوسی دستگیر شد