مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:502021-01-19اجتماعي

سنگ اندازی کرونا پیش پای اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری سلامت


مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیمه سلامت در نیمه دوم سال گذشته طرحی را به نام پوشش پایه بیمه اجباری در دستور کار خود قرار داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: بیمه سلامت در نیمه دوم سال گذشته طرحی را به نام پوشش پایه بیمه اجباری در دستور کار خود قرار داد.

دکتر محسن رعنایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در چند سال گذشته طرح بیمه رایگان اجرایی شد و طی این طرح حدود 175 هزار نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی افزود: در این میان تعدادی از افراد از بنیه مالی برخوردار بودند اما به صورت رایگان تحت پوشش قرار داشتند که یک نقص محسوب می شود.

رعنایی تصریح کرد: طی اجرای طرح مذکور، افراد بر اساس طبقه بندی دهک های درآمد تحت پوشش قرار می گیرند و این به آن معنا است که برخی به طور کاملا رایگان بیمه می شوند و سایر افراد نیز باید 50 تا 100 درصد هزینه ها را باید پرداخت کنند.

به گفته وی از تعداد بیمه شدگان سلامت استان، حدود 420 هزار نفر در روستاها و حدود 104 هزار نفر نیز در اطراف و داخل شهرها به صورت کاملا رایگان تحت پوشش قرار دارند.

این مقام مسئول توضیح داد: برای اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری باید در ابتدا ارزیابی هایی صورت می گرفت که یا افراد باید به دفاتر پیشخوان مراجعه می کردند و یا اینکه وزارت رفاه اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی کرونا پیش پای اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری سلامت

سنگ اندازی کرونا پیش پای اجرای طرح پوشش پایه بیمه اجباری سلامت