مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:302021-01-19بين الملل

اتحادیه اروپا درصدد گشودن پرونده های حقوقی بحرین


یک سازمان حقوق بشری در بحرین از تصمیم اتحادیه اروپا برای گشودن پرونده های مربوط به بازداشت سیاسی و حکم های اعدام در بحرین خبر داد.

- یک سازمان حقوق بشری در بحرین از تصمیم اتحادیه اروپا برای گشودن پرونده های مربوط به بازداشت سیاسی و حکم های اعدام در بحرین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، سازمان آمریکایی ها به خاطر دموکراسی و حقوق بشر در بحرین در گزارشی نوشت که جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اخیراً به سوال های مطرح شده توسط اعضایی در پارلمان اروپا پیرامون وضعیت حقوقی در بحرین و نقش بروکسل پاسخ داد.

بورل گفت که اتحادیه اروپا در تماس های سیاسی منظم خود با مسئولان بحرینی، به صورت سیستماتیک نگرانی های خود درمورد آزادی بیان و تشکیل جمعیت ها و حق برخورداری از محاکمه عادلانه و ممنوعیت شکنجه و بدرفتاری و بازداشت های خودکامانه و محاکمه های گروهی مطرح ساخت.

وی ادامه داد، گفتگوی غیررسمی اخیر میان اتحادیه اروپا و بحرین پیرامون حقوق بشر که در هفتم نوامبر 2019 در بروکسل برگزار شد، فرصت دیگری را برای بررسی این مسائل و نیز شرایط حبس و برخورداری زندانیان از نظارت پزشکی مناسب در بحرین، فراهم ساخت.

بورل گفت که اتحادیه اروپا به صورت منظم مسائل فردی مربوط به بازداشت شدگان سیاسی را مطرح می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا درصدد گشودن پرونده های حقوقی بحرین

اتحادیه اروپا درصدد گشودن پرونده های حقوقی بحرین