مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:252021-01-19اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدارس همدان اختیاری است


مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: برخی از کلاس های آموزشی استان از اول بهمن ماه در صورت رضایت اولیای دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: برخی از کلاس های آموزشی استان از اول بهمن ماه در صورت رضایت اولیای دانش آموزان به صورت حضوری برگزار می شود.

محمد پورداود ظهر سه شنبه 30 دی ماه در جمع خبرنگاران از بستر شبکه شاد، اظهار کرد: از اول بهمن ماه کلاس های دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و دروس کارگاهی دانش آموزان هنرستانی قابلیت برگزاری به صورت حضوری دارد.

پورداود تصریح کرد: برگزاری کلاس های حضوری با ظرفیت حداکثر 10 نفر در هر کلاس برای شهرهای آبی و زرد منوط به تصمیم شورای مدارس و اولیای دانش آموزان بوده و حضور در کلاس ها اختیاری است.

وی مطرح کرد: با توجه به زیست بوم جدید، فعالیت آموزش و پرورش که از اثرگذارترین و وسیع ترین دستگاه های کشور است، باید ادامه می یافت بنابراین آموزش و پرورش دانش آموزان از روش های مختلف در حال انجام است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان ادامه داد: در حال حاضر 90 درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند و مابقی نیز از طریق درسنامه، برنامه های رادیویی و تلویزیون و حضور در مدارس که مختص نقاطی است که دانش آموزان بسیار کمی دارند، در حال تعلیم و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدارس همدان اختیاری است

حضور دانش آموزان در مدارس همدان اختیاری است