مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:152021-01-19سياسي

نحوه انتقال دلفین برج میلاد به کیش


مدیر مجموعه پارک دلفین های کیش، مهمترین مساله در نگهداری دلفین را آب شور دانست و گفت: تاسیس دلفیناریوم در هر کجای سرزمین اصلی بدون دسترسی به آب شور آنها را به سرنوشت دلفیناریوم تهران دچار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد ممبینی امروز سه شنبه 30 دی در خصوص انتقال آخرین دلفین برج میلاد به کیش گفت: دلفیناریوم برج میلاد بعد از دو سال متوجه می شود نگهداری از دلفین ها برای آنها مقدور نیست.

زیرا شرایط و محل زندگی دلفین ها باید نزدیک به شرایط طبیعی مانند اقیانوس ها و دریاها باشد و آبی که دلفین ها در آن نگاهداری می شوند را با آب دریا همسان کنند.

این مساله برای شهر تهران به دلیل عدم دسترسی به آب شور مقدور نبود.

به همین منظور از دلفیناریوم کیش درخواست کمک شد.

ما نیز طی نامه گاری هایی با سازمان منطقه آزاد و اداره محیط زیست و همچنین سازمان دامپزشکی شرایطی را مهیا کردیم تا انتقال دلفین از تهران به کیش انجام شود.

وی با اشاره به مناسب بودن دمای این فصل برای انتقال این دلفین افزود: ما به مدت یک هفته منتظر بودیم تا شرایط رزرو هواپیما و تجهیزات آن مهیا شود.

زیرا این انتقال باید با هواپیمای باربری و با امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز داخل هواپیما و وجود برق برای استفاده از این تجهیزات در روند پرواز، انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انتقال دلفین برج میلاد به کیش

نحوه انتقال دلفین برج میلاد به کیش