مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:052021-01-19اجتماعي

کردستان در ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش کشور جزو استان های برتر شناحته شد


مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش کردستان گفت: در ارزیابی های عملکرد شوراهای آموزش و پرورش، کردستان جزو 9 استان برتر کشور شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رسول پاپایی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان که به صورت ویدیوکنفرانس در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش ابزار و هدف توسعه است و شورای آموزش و پرورش نیز گام ارزشمندی برای ارائه ایده های جدید و تقویت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

وی با اشاره به اینکه امسال شوراهای آموزش و پرورش استان های کشور انجام شد، افزود: در ارزیابی های عملکرد شوراهای آموزش و پرورش،کردستان جزو 9 استان برتر کشور معرفی شد.

وی بیان کرد: شوراهای آموزش و پرورش براساس مولفه هایی از جمله عملکرد دبیرخانه شورا، سیاستگذاری و برنامه ریزی فعالیت ها و درآمدهای حاصله از اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش ارزیابی شدند.

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: نیاز است شورای اموزش و پرورش کردستان در شورای برنامه ریزی نقش و جایگاه پررنگتری داشته باشد و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پاپایی افزود: ارزیابی وزارت آموزش و پرورش بر اساس شاخص هایی است که یک مورد از بُعد تحقق درآمد حاصل از از مواد 11، 13، 16، 17، 18 قانون شوراهاست که استان های برتر از این بُعد، تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش کشور جزو استان های برتر شناحته شد

کردستان در ارزیابی شوراهای آموزش و پرورش کشور جزو استان های برتر شناحته شد