مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:002021-01-19ورزشي

حضور دو شناگر همدانی در لیگ شنای باشگاه های کشور


مربی پایگاه ملی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در استان همدان از حضور دو شناگر همدانی در لیگ شنای باشگاه های کشور خبر داد.

- جمال جنانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مانی پاک صفات و علیرضا حیدری مریانی از شناگران استان همدان با یک تیم کرمانشاهی قرارداد بستند و امسال در لیگ شنای باشگاه های کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مانی پاک صفت 15 ساله و علیرضا حیدری مریانی 14 ساله است، تصریح کرد: این دو نفر در رده سنی خود جزء نفرات برتر کشور هستند اما در لیگ رده سنی ملاک نیست و تمام بازیکنان بالای 14 سال باهم رقابت می کنند.

جنانی با اشاره به اینکه لیگ شنا امتیازی است و اگر شناگران جزء 17 نفر اول باشند برای تیم خود امتیاز کسب می کنند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، مانی پاک صفات در تمام مراحل جزء 10 نفر اول بود و توانست امتیاز خوبی برای تیمش به دست بیاورد و امسال نیز به او و علیرضا حیدری مریانی که نخستین تجربه حضورش در لیگ است، امید زیادی داریم.

وی در رابطه با زمان مسابقات، توضیح داد: لیگ شنا در سه مرحله برگزار می شود و طبق اعلام کمیته فنی فدراسیون مرحله اول در 20 و 21 اسفندماه سال جاری، مرحله دوم در اردیبهشت ماه 1400 و مرحله آخر در تیرماه 1400 در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دو شناگر همدانی در لیگ شنای باشگاه های کشور

حضور دو شناگر همدانی در لیگ شنای باشگاه های کشور