مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:552021-01-19پزشكي

شناسایی 427 بیمار کووید 19 در بررسی اطرافیان افراد مبتلاء در سیستان وبلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی، در بررسی اطرافیان نزدیک و در معرض تماس با افراد مبتلاء، 427 بیمار مبتلاء به کووید 19 در استان شناسایی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی، در بررسی اطرافیان نزدیک و در معرض تماس با افراد مبتلاء، 427 بیمار مبتلاء به کووید 19 در استان شناسایی شد.

دکتر سید مهدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا افزود: طرح مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهید سلیمانی از ابتدای آذرماه امسال با مشارکت بسیج، داوطلبین مردمی، هلال احمر به شیوه محله و خانواده محور شروع شده است و تاکنون در بررسی بیش از 15 هزار نفر از اطرافیان نزدیک و در معرض تماس با بیماران در محل کار و خانواده ، 427 بیمار مبتلاء به کووید 19 شناسایی شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شناسایی به موقع افراد علامت دار، بررسی اطرافیان افراد مبتلاء و قرنطینه خانگی آنها را از اهداف مهم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کشور جمهوری اسلامی ایران جزء 5 کشور تولید کننده تولید کیت تشخیص سریع کرونا در دنیاست و در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون 2800 تست تشخیص سریع کرونا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 427 بیمار کووید 19 در بررسی اطرافیان افراد مبتلاء در سیستان وبلوچستان

شناسایی 427 بیمار کووید 19 در بررسی اطرافیان افراد مبتلاء در سیستان وبلوچستان