مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:402021-01-19بين الملل

رسم نانوشته بانوان اول آمریکا در تحویل قدرت/ سنت شکنی ملانیا ترامپ


هیلاری کلینتون در هنگام نمایش کاخ سفید به لورا بوش: زمانی که مادرشوهرت کاخ سفید را به من نشان می داد به من گفت از این پنجره می توانی به همسرت در دفتر کارش نگاه کنی.

- هیلاری کلینتون در هنگام نمایش کاخ سفید به لورا بوش: زمانی که مادرشوهرت کاخ سفید را به من نشان می داد به من گفت از این پنجره می توانی به همسرت در دفتر کارش نگاه کنی.

بانوان کاخ سفید رسم نانوشته ای میان خود دارند که طی آن بانوی در حال خروج از کاخ سفید در سنتی دیرینه بانوی بعدی این کاخ را دعوت کرده و کاخ سفید را با جزییات نشانش می دهد.

این بار ملانیا قصد دارد از این سنت سرپیچی کند و بدون چنین جلسه ای با جیل بایدن همسر رییس جمهور بعدی کاخ را ترک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سی ان ان، ملانیا ترامپ نخستین بانوی اول و مدرن آمریکا خواهد بود که جانشین خود را در کاخ سفید نمی گرداند و او را به اتاق خواب و حریم شخصی زندگی اش در طبقات دوم و سوم این کاخ دعوت نخواهد کرد.

این اتفاق پس از ایجاد لجن زاری که در روزهای گذشته و در حین آماده شدن برای مراسم تحلیف جو بایدن رخ داد، قابل درک به نظر می رسد.

بس ترومن همسر هری ترومن سی و سومین رییس جمهور آمریکا در ژانویه 1953 همسر رییس جمهور بعدی را به گردش در کاخ سفید برد و با او خصوصی وقت گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم نانوشته بانوان اول آمریکا در تحویل قدرت/ سنت شکنی ملانیا ترامپ

رسم نانوشته بانوان اول آمریکا در تحویل قدرت/ سنت شکنی ملانیا ترامپ