مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:402021-01-19حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر، ضمن دستگیری 5 سوداگر مرگ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر، ضمن دستگیری 5 سوداگر مرگ، یک تن و2 کیلو تریاک کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد طاهری بیان داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور، سرانجام اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 در یکی از محورهای فرعی این شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهرستان دلگان بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد که در این عملیات نفس گیر یک ساعته با مجاهدت و جانفش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان