مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 09:202021-01-19اجتماعي

پرداخت 100درصد شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط بهزیستی فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس از پرداخت صد در صد شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط بهزیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق کشفی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با بازگشایی سامانه دانشجویی، دانشجویان دارای معلولیت از شهریه معاف می شوند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند جهت تکمیل مدارک و یا ثبت نام اقدام کنند، افزود: دانشجویان وارد سامانه شوند و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کرده تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتنشان تقسیم بندی شده و اقدامات لازم برایشان صورت بگیرد.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین از بازگشایی سامانه دانشجویی برای تکمیل ثبت نام دانشجویان دارای معلولیت خبر داد و گفت؛ کسانی که نقص در تکمیل پرونده خود دارند و یا تاکنون ثبت نام نکرده اند، می توانند اقدام کنند.

کشفی نژاد با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه های دولتی و بدون پرداخت هزینه مشغول به تحصیل هستند نیز کمک هزینه تشویقی دریافت می کنند، اعلام کرد: پرداخت 100 درصدی شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط سازمان بهزیستی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه شهریه های دانشجویانی که اطلاعات آنها در مرحله اول راه اندازی سامانه بدست آمده است در حال پرداخت است، گفت: در مرحله دوم نیز بعد از پرداخت شهریه افرادی که بر اساس ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100درصد شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط بهزیستی فارس

پرداخت 100درصد شهریه دانشجویان دارای معلولیت توسط بهزیستی فارس