مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:252021-01-19بين الملل

تحلیلگر عراقی: سکوت دولت در برابر ترور فرماندهان شهید شک برانگیز است


یک تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره به اقدام دستگاه قضایی این کشور در صدور قرار بازداشت رییس جمهور آمریکا در رابطه با ترور فرماندهان شهید، سکوت دولت «مصطفی الکاظمی» را مشکوک خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کامل البیاتی تحلیلگر سیاسی عراق گفت که دستگاه قضایی این کشور در خصوص ترور شهید سردار حاج گفت، با توجه به صدور قرار بازداشت ترامپ، سکوت دولت مصطفی الکاظمی واقعا مشکوک است چرا که این قضیه باید در محافل بین المللی پیگیری شود.

او تأکید کرد که محاکمه ترامپ در خصوص بسیاری از مسائل ضروری است و از مهم ترین آن نیز ترور فرماندهان شهید، نقض حاکمیت عراق و توافقنامه های امضاشده بین بغداد و واشنگتن است.

این تحلیلگر عراقی گفت که سرنخ های این جنایت و کسانی که در آن دست داشتند کاملا روشن است و هیچ توجیهی برای عدم اتخاذ اقداماتی علیه جنایتکاران وجود ندارد.

او تصریح کرد که بدیهی است دولت پس از صدور قرار بازداشت علیه ترامپ اجرای اقداماتی را آغاز کند اما شاهد سکوت مشکوک دولت الکاظمی هستیم و همین امر اقدام پارلمان به منظور ملزم کردن دولت به بین المللی کردن این قضیه و احقاق حق ضروری است.

اخیرا دادگاه تحقیق الرصافه عراق که مسئولیت رسیدگی به پرونده جنایت ترور شهید ابومهدی المهندس نائب رییس سازمان الحشد الشعبی و همرزمانش به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر عراقی: سکوت دولت در برابر ترور فرماندهان شهید شک برانگیز است

تحلیلگر عراقی: سکوت دولت در برابر ترور فرماندهان شهید شک برانگیز است