مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:202021-01-19حوادث

کاهش تعداد اراذل و اوباش در تهران/ پلیس مجری مصوبات ستاد کروناست


فرمانده نیروی انتظامی از برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: با اقدامات قاطع پلیس، تعداد اراذل و اوباش در تهران کاهش یافته؛ چراکه پلیس اجازه نمی دهد فردی در برابر مردم بایستد و آرامش آنها را سلب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی، مجاهدانه، مقتدرانه و هوشمندانه پلیس تهران، امروز امنیت پایتخت برقرار است و این دوستان توانسته اند بحث امنیت را ارتقاء دهند؛ گواه این امر کشفیات پلیس است.

سردار اشتری گفت: یکی از نمونه هایی که در نمایشگاه کشفیات پلیس مشاهده شد، باندی بود که 2000 سلاح شکاری غیرمجاز را برای اقدامات امنیتی وارد کشور کرده بود که با هوشیاری پلیس شناسایی شد و با هماهنگی با مقام قضایی اعضای این باند دستگیر و سلاح ها کشف و ضبط شد.

وی به کشف 23 تن انواع مواد مخدر در 9 ماهه اخیر توسط پلیس اشاره داشت و گفت: مقدار کشفیات پلیس تهران در بحث مواد مخدر در مدت مشابه نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی به بحث برخورد با اراذل و اوباش پرداخت و گفت: هر شخصی که با حرکت غیرقانونی خود باعث نگرانی مردم شود، پلیس مقتدرانه با آن برخورد می کند؛ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد اراذل و اوباش در تهران/ پلیس مجری مصوبات ستاد کروناست

کاهش تعداد اراذل و اوباش در تهران/ پلیس مجری مصوبات ستاد کروناست