مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:152021-01-19اقتصادي

واگذاری 12 پارک جنگلی تا پایان سال جاری به شهرداری های تهران


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با توجه به دستورالعمل ها، ضوابط و قوانین مربوطه، کمیته فنی بالاترین مرجع تصویب و تصمیم گیری درخصوص اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری است.

- معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با توجه به دستورالعمل ها، ضوابط و قوانین مربوطه، کمیته فنی بالاترین مرجع تصویب و تصمیم گیری درخصوص اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید نقی عزیزی در حاشیه بیست و هشتمین جلسه کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی استان تهران به موضوعات اولویت دار کمیته فنی در سال جاری پرداخت و اظهارکرد: در راستای اقدامات جهشی در قالب طرح 9 در 99، یکی از موضوعاتی که با اولویت در دستور کار این کمیته در سال جاری قرارداد، احاله مدیریت بهره وری پارک های جنگلی است که درصدد هستیم در قالب طرح های مصوب تا پایان سال جاری 12 پارک جنگلی به شهرداری ها احاله مدیریت شود و در این خصوص تاکنون موضوع احاله مدیریت 8 پارک جنگلی در کمیته فنی مورد تأیید قرار گرفته و مابقی نیز در حال رسیدگی است.

وی طرح های مرتعداری را یکی دیگر از موضوعات اولویت دار این کمیته بر شمرد و تصریح کرد: در سال جاری 18 فقره طرح مرتعداری در این کمیته مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون چهار طرح مرتعداری تصویب و تأیید شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 12 پارک جنگلی تا پایان سال جاری به شهرداری های تهران

واگذاری 12 پارک جنگلی تا پایان سال جاری به شهرداری های تهران