مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:002021-01-19سياسي

حمله شدید کریمی قدوسی به برجام و اتهامات جدید وی علیه ظریف و روحانی


کریمی قدوسی خطاب به ظریف که در مجلس حاضر شده بود گفت: شما و آقای روحانی در تحریف حقایق و فضایل انقلاب ید طولایی دارید، مقام معظم رهبری در پاسخ به شما مبنی بر انجام مذاکره فرمودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، کریمی قدوسی در جریان سوال از ظریف اتهاماتی را متوجه دولت کرد.

جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 30 دی ) مجلس شورای اسلامی، در جریان سوال خود از ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه علت تلاش شما برای مذاکره با آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی چیست، گفت: در سالروز صدور پیام امام راحل به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که در 11 دی ماه سال 67 خطاب به صدر هیات رییسه اتحاد جماهیر شوروی و در اولین روز سال میلادی 89 سفرایی را همراه با نامه ای به کاخ مسکو فرستادند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام راحل (ره) در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و همچنین فروپاشی ایالات متحده آمریکا داد و امروز، یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره این کشور زیر پای دژخیمان قرار دارد.

مقام معظم رهبری در زمان انتخابات آمریکا فرمودند که از من سوال شده از میان ترامپ و کلینتون کدام یک بهتر است که رأی بیاورد، ایشان اعلام کردند که با هردو موافقم زیرا هر کدام که رأی بیاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید کریمی قدوسی به برجام و اتهامات جدید وی علیه ظریف و روحانی

حمله شدید کریمی قدوسی به برجام و اتهامات جدید وی علیه ظریف و روحانی