مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:302021-01-19پزشكي

شناسایی سریع و دقیق آنتی بادی های کووید-19 با یک آزمایش جدید


محققان دانشگاه وسترن (Western University) در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه آزمایش جدیدی شده اند که می تواند آنتی بادی های کووید-19 را به سرعت و بسیار دقیق شناسایی کند.

- محققان "دانشگاه وسترن"(Western University) در مطالعه اخیرشان موفق به توسعه آزمایش جدیدی شده اند که می تواند آنتی بادی های کووید-19 را به سرعت و بسیار دقیق شناسایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تکنولوژی نتورکس، گروهی از محققان دانشگاه وسترن در مطالعه اخیرشان یک آزمایش ساده و در عین حال دقیق و سریعی توسعه داده اند که از هر آزمایشی که تاکنون در کانادا توسعه داده شده دقیق تر است و هدف محققان از توسعه چنین آزمایشی این بوده که دریابند بدن چه افرادی آنتی بادی کووید-19 تولید می کند.

این آزمایش می تواند به ابزاری اساسی و مهم برای کمک به شناسایی و تعیین مصونیت افراد پس از ابتلا به عفونت و حتی پس از واکسیناسیون تبدیل شود.

آزمایش مذکور که توسط پروفسور شان لی (Shawn Li) ، رییس بخش تحقیقات مرکز پروتئومیکس و ژنومیک عملکردی کانادا و همکارانش در دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه تورنتو توسعه یافته است می تواند آنتی بادی ها را در عرض پنج دقیقه شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سریع و دقیق آنتی بادی های کووید-19 با یک آزمایش جدید

شناسایی سریع و دقیق آنتی بادی های کووید-19 با یک آزمایش جدید