مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:252021-01-19بين الملل

مقام اماراتی: حل مسائل عربی بدون هماهنگی طرف های اصلی منطقه ای و جهانی ممکن نیست


وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات بر ضرورت هماهنگی بین شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه عرب برای حل وفصل بحران ها و درگیری ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات در نشست شورای امنیت تحت عنوان همکاری بین شورای امنیت و اتحادیه عرب بر ضرورت هماهنگی و همکاری عربی و بین المللی برای حل بحران ها تأکید کرد.

قرقاش گفت که هماهنگی بین شورای امنیت و اتحادیه عرب برای حل وفصل منازعات و بحران ها و نیز تقویت روحیه همبستگی و وحدت جهت مقابله با هر نوع تهدیدی علیه صلح و امنیت ضروری است.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، این مقام اماراتی تصریح کرد که حل مشکلات عربی بدون هماهنگی با طرف های اصلی و تأثیرگذار در سطح منطقه ای و بین المللی و تقویت روحیه همبستگی و وحدت برای مقابله با تهدیدات ممکن نیست.

وی افزود: ما مشتاق هستیم روزی را ببینیم که ثبات به منطقه بازگشته و بحران های عربی دیگر در دستور کار شورای امنیت نیست.

قرقاش همچنین گفت که نبودن راه حل های موثر و کارآمد باعث وخیم تر شدن این بحران ها و تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی شده است و با توجه به گسترش افراطی گری و تروریسم، بحران های عربی دیگر به بند دائمی دستور کار شورای امنیت تبدیل شده بی آنکه راه حل موفقی برای آن وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اماراتی: حل مسائل عربی بدون هماهنگی طرف های اصلی منطقه ای و جهانی ممکن نیست

مقام اماراتی: حل مسائل عربی بدون هماهنگی طرف های اصلی منطقه ای و جهانی ممکن نیست